sábado, 14 de noviembre de 2009

AUGMENTA EL NOMBRE DE JOVES GIRONINS AMB TRASTORNS ALIMENTICIS


L'hospital de dia de Salt, ha detectat un increment dels trastorns alimenticis entre joves de 12 a 15 anys.Aquest centre disposa de 25 places per atendre adolescents amb patologies com ara trastorns de conducta alimentària,psicòtics,d'espectre autista,trastorns de l'humor,neuròtics greus i patologies en l'ordre de la personalitat.

En quan aquest increment i el gènere,és més en noies que en nois,i s'explica pel fet que disposa d'un programa específic per patologies alimentàries,que tenen més incidència en el sexe femení.
Aquest matí quan he llegit el diari i he vist aquest notícia,m'ha sobtat una mica,pel fet que era tota una pàgina(és un tema important), però també perqué pensava que aquest problema anava a la baixa.Recordo fa uns anys enrera , se'n va fer molt de ressó als medis de comunicació en general i tothom en parlava i a més, veies moltes noies pel carrer massa massa primes. No sé, pot ser són els meus ulls o potser no m'hi fixo amb l'altre gent, però jo no veig tantes noies primissimes com fa anys enrera!pensava que les families i la gent adolescent havia pres nota d'algunes noticies que es van difondre sobre la anorexia i la mort!No sé,potser sóc jo!
què en penseu? crec que és un problema molt greu i és una llàstima que per culpa d'un trastorn mental i de la sociatat,hi hagin nenes i alguns nens que pateixin aquest problema!

1 comentario:

  1. Hem posat la mateixa notícia!
    Ultimament no se'n sentia tant a parlar com temps enrere.Jo també crec que és un problema molt greu, perquè fins i tot et pot dur a la mort!Em sobta que ara ha augmentat el tant per cent entre els joves de 12 i 15 anys, quant encara són nens/es. Els joves ens preocupem molt per el nostre físic, a causa de la publicitat, de les models, i de la mateixa societat!La culpa no és dels pares, pequè no ho poden eviatar que els seus fills/es es sentin malament amb el seu cos.

    ResponderEliminar